Tema: Re: zhegonskas teisus
Autorius: Romas_M
Data: 2011-08-26 08:45:29
vadinasi pipedijoj netiksli informacija? Rezisierius jis, o jus saukiat, kad
trolis, trolis jis. Parasytumete geriau apie zmogu ka zinot gera, kad jis
barbiu ...tpfu bardu festivali organizavo, kad jam pats V. Stakenas ranka
spaude, kad jis visu zinomas ir gerbiams (net is JE padeka telefonu gavo), o
jums tik zmogu apsmeizt.
Negerai, oi negerai...