Tema: Re: Lenkimas
Autorius: Romas_M
Data: 2011-08-25 14:11:37
Taigi, taigi. Nezinau kaip dabar,bet dar tarybiniais laikais kai gavau
teises, man destytojas buvo ikales i galva, kad apvaziavimas ir lenkimas yra
dvi skirtingos savokos. Taip, kad klausia "ar galima lenkti" o ne "ar galima
apvaziuoti".
Situacija triviali, juolab, kad 1 automobilio vairuotojas 2 automobilio
signala gali suprasti skirtingai.
Nezinau, ka turejo omeny klausimo vairuotojas , bet speju, kad jeigu
melynojo automobilio vairuotojas padidintu greiti ir rucnyko pagalba skersas
eitu i posuki tai nudauztu raudona, kuris planavo ji tik aplenkti