Tema: Re: Americanspirit 2011
Autorius: Romas_M
Data: 2011-08-24 22:40:10
ne vienam prezidentui ir man ranka teko spaust ir stakenas mano tevu namuose
yra lankesis, kai as dar vaikas buvau, bet zinai as del to nesijauciu kazkuo
ypatingesnis.
Kalba apie poziuri. O poziuris pas mus lietuvius toks - "as kietas, o tu
sudas - pasitrauk is kelio. man net PATS Prezidentas ranka spaude" Beje teko
matyti nemazai tokiu susireiksminusiu tautieciu - is sono jie atrodo
komiskai. Nieko asmenisko...

P.S. saunuolis, kad organizavai bardu festivali Kulautuvoj.