Tema: Re: OT pakraunamos baterijos (akumiliatoriai)
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-08-20 23:11:20
O cia tai b...
Kiek rusiu AA batareiku maciau, trumpiausias issikrovimo ne fotike laikas
buvo keli menesiai... Tik va fotikas fotikui nelygu, vienas megino
pasileisti su beveik tusciom batareikom ir zlugdavo, kitas nemaza bateriju
rusiu pripazindavo issikrovusias vos pastovejus savaite, nesvarbu, ar
aparate, ar ne... Bet jei ji pavykdavo uzvesti su tokiom "issikrovusiomis"
baterijomis ir pavykdavo neisjungti, istraukdavo kelias valandas ar net
pusdieni veikimo fotografuojant ar ziurint nuotraukas.