Tema: Re: Autoplius vs Autogidas
Autorius: 70005
Data: 2011-08-08 18:55:42
"FX" <someone@microsoft.com> wrote in message
news:j1o62v$fq$1@trimpas.omnitel.net...
> OK pasiskunde klientas ir??? Na negi nesutvarke filtravimo iki shiol? O
> gal pas tave narshykle kaip nors idomiai uzhsibugino o tu jiems papisai
> prota.... jie pasitikrino pas save viskas veikia ir kas tada? :DDD

Brūkšteltų tris žodžius, kad pas juos veikia, ir tiek. Nors iš tiesų galėtų
ir pasidomėti, kokią naršyklę naudoju ir t.t. Kad nebūtų, jog dar 500
klientų su tokia pat problema nesiskundžia, o tiesiog nusikeikia ir
nebesinaudoja.

Na bet ką aš čia aiškinu. Jei yra mėgstančių lietuvišką biznį, ir dar už tai
susimokėti, negadinsiu žmonėm malonumo.

Kaip sako vienas mano pažįstamas apie tokius vietos verslininkus - "krizė
galvoje".