Tema: Re: +binars
Autorius: -[antanas]-
Data: 2011-07-27 14:58:22
Bent jau man atrodo, kad auto svarbiau. Plytos ir yra plytos, ar tai
chruščiovkė, ar naujas. Va visai neturėti gyvenamosios vietos ir važinėt su
nuliovu keistai atrodytų.

"esquires."  wrote in message news:j0ole8$4ti$1@trimpas.omnitel.net...

o kas blogai tame, kad gyveni chrusciovkeje, bet vazineji nuliovu auto? tipo
negalima tureti tokiu poreikiu, privalu i darba 8:00, namo 17:00,
penktadieni gerti iki nukritimo, vasara savaitei i palanga, o rudeni bulves
kasti?