Tema: Re: regitros programeles
Autorius: eimaz
Data: 2011-07-13 22:32:17
as turejau dar nuo B kategorijos laiku. ji be galiojimo (bent jau pas mane).
jei neturi, praeik mokykloje. tiesiog susirask mokykla, kurioje veliau
planuoji praktika mokintis ir paklausk, kada bus sitie kursai pas juos. jei
neturi medicinkes, tai ir ja tuo paciu praeisi, kai gydytoja jie kviesis.
as taip dariau su medicinine, kad nereiketu lakstyt poliklinikoje.
uzsiregistravau mokykloje, kad pas juos lankysiu praktika, susimokejau ir
paskirta diena atejau medicinkei. praejau per 2 min :) tiesa, sake, kad
buciau galejes praeiti, net ir nebudamas ju mokinys, vos ne is gatves
atejes, bet kaip is tiesu butu, velniai zino.