Tema: Re: c 63 amg black series leaked
Autorius: FX
Data: 2011-07-08 15:11:05
Zhegonskai tas juodas M3 yra ishvis brutaliai uzhbombintas ir viskas OK,
chia aishku kas ka megsta vieniems ir bentlis gt yra per kietas todel tenka
y rr phantoma sesti :D o be to su savo orine pakaba dar metelius kai
pavazhinesi viskas kaip taburetes atrodys... tik atrodys :)

FX

"zhegonskas"  wrote in message news:iv6k8r$htp$1@trimpas.omnitel.net...

bet kokiu atveju lietuvoje nei su tuo, nei su tuo nepavazinesi (ta
prasme jei black series, ar gts). pavairuoju laikas nuo laiko trioshke
pabombinta su kietinta vaziuokle ir 19 ratais - nx, jokio malonumo
kaune, duobes tik apvazineji, kieta, krato. nx.