Tema: Re: gal kas turit pazystamu ar kainu geru
Autorius: Riveris
Data: 2011-06-01 09:41:54
Na manau primiausia nesikiskit i mano pinigine.
Jei jau nusprendziau toki daugciuka pirkti tai kainas mazdaug isivaizduoju
labai lengvai galiu apibudinti
pradedanciuju 400-800lt.
megeju 800-1400lt.
profesionalu nuo 1400 iki 2000lt.

taip kad nereikia lialia
na o vazinejimas, pilnai sutinku pirma karta tikrai taip nevazinesi, bet
sakau gal praeis 3 menesiai ir kazkas panasaus jau ir gausis

O svarbiausia nejuokinkit su beprasmiai komentarais pirk golfa driftinimui
ar dar kazka, as gi parasiau konkreciai ko noriu.
Aciu uz nuorodas kas idejo, bet vat ir sakau gal kas turit tose
internetinese parduotuvese, ar realiose parduotuvese pazystamu kurie gali
pritaikyt nuolaidas
jei galiu sutaupyti 200lt. tai kodel tuom nepasinaudoti, geriau juos
isleisiu ant padangikiu, lipuku, ar kokio grazesnio kebulo