Tema: Re: 6 cilindrai nebrangiai
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-05-18 02:15:10
vienas toks:
==============
Sustabdo Vycką mentai, UZ GREIČIO VIRŠIJIMĄ.
- Dokumentus galima?
- Žinoma, prašau.
- Na bausime, jus, pone.
- Kaip tai? Jus nežinote kas aš? - klausia Vycka.
Mentai susižvalgo, nusijuokia ir sako:
 - Nu, ne nežinom.
- Juk as Vycka, kaip tai nežinot? Visi mane žino.
- nu nežinom.
- sustabdykit betkurią mašiną ir visi zinos kas as.
Mentai sustabdo pakeleivinga masina ir klausia :
 - ar zinot kieno ten masina stovi?
- na taip, juk Vyckos.
Mentai susizvalgo ir netiki, nueina prie vyckos ir sako nu jei brazauskui
paskambini nebausim. Vuyska surenka numeeri su brazausku pasisneka. mentai
netiki.
- nu jei dar ir valda pazisti tai tikrai nebausim.
nuvaziuoja pas adamku adamkus tarpdury su chalatu ir cigaru vyckai ranka
pakelia. mentam kantrybe nelaiko:
 - nu jei popieziu pazisti tai tikrai nebausim
Nuvaziuoja jie pas popieziu, popiezius su vycka pasisveikina, o tuo tarpu
prie mentu prieina maiklas dzeksonas ir sako:
 - kas tas senis kur su vycka pasisveikino?