Tema: Re: Kilimelis.
Autorius: CatBlack
Data: 2011-05-16 18:31:00
Sorry, bet is medicinines puses ziurint tikrai panasu i dvieju suaugusiuju zaidima. Skyrybos juk ivyko? Ivyko. Sutaret bendrai? Sutaret. Tai kokios dar gali but pretenzijos? Nebent gyvena toj pacioj laiptinej, nes varinet kasdien, kad pastoviniuot prie duru, butu gaila ir laiko ir pinigu.
Be to, jeigu jai px tu esi - tikrai nevarinetu, stengtusi laikytis kuo toliau. Tuolab, kad ir draugeli turi. Is kitos puses - jeigu tau butu px, tai parasytum tiesiai kas per asmenybe ir kur sutikt galima, manau ne vienas uzeidamas pro sali replika mesteletu - greitai susigestu. Ar i ta pacia snukiaknyge idetum, kaip kad buvo rekomenduota. Betgi ne - tai reiskia kazkas dar yra islike?
Kai saka, meila pikta, pamilsi ir ozi :)

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message news:iqpcr3$lt6$1@trimpas.omnitel.net...
Ne. Deja man tai tenka tik kolekcionuoti ir pateikt teismams kaip irodyma
del privatumo ribu perzengima.

--
Shlipsas
865920307 / Vilnius