Tema: Re: CROSS, rastas suniukas
Autorius: Stalius
Data: 2011-04-18 15:27:06
2. Svarbiausia. Ne tau spręst, ar atiduot sąvininkui, kas jis bebūtų. Reikia
manyt, tu dar ne teisėjas. Būtų mano šuo, iš karto eičiau į policiją su
pareiškimu.
3. Niekas tavęs neprašė "priglaust". jei radai, pristatai kur priklauso.

Vienareiksmiskai jei tu butum seimininkas, tai suo be antsnukio
nedidvyriskumas.
o kaip manai tokius sunys kur pristatyti? pagal informacija nuskaityta nuo
cypo, kurio nera? o gal tiesiai muilo gamybai?

kam ta informacija buvo naudinga, ja pasinaudojo. nejau sunku nekreipti
demesio ir nekelti fleimo, jei tai taves asmeniskai neliecia? ar tu taip pat
i visus skelbimus laikrastyje, internete atrasineji, jei kas uzkliuna ir
tavo nuoziura nepateikta isami informacija?

www.e-nuotraukos.lt