Tema: Re: Budas nuslept TA galiojima
Autorius: siaip
Data: 2011-04-15 18:02:44
kartais parasai ir nepagalvoji?
kam man jam grasint? kam gasti laika ir eikvoti energija del visokiu
"keistuoliu". tiesiog su tokia veikla manau pats prisisauks nelaimiu. tadas
blinda irgi daug kam patiko, bet ne visiem patiko jo veikla.
tiesiog man jo veikla atrodo nelabai ka bendro turinti su viuomenes
harmonizavimu, man labiau tai panasu i iskrypima. nenustebciau jei jis dar
ir ononizuojasi pries tas savo nuotraukas. jeigu taip nori buti "teisingas"
tegu eina i policija ir daro tvarka, o ne isbeges is uz kampo nufotkina
brangesne masina ir bega siusti i delfi 15min policija ir visur kur tik
imanoma. negana to sugebeti kozna diena prifotkinti ir sutalpinti galybes
nuotrauku.