Tema: Re: Pigios signulkes
Autorius: ukw
Data: 2011-04-03 14:53:45
nu jauskites kaip jums patogiau. pernai kai buvau panasia akcija paleides,
tai buvo ir opel kadetas atvares ir dar belenkokio senumo masinu, kurioms
signalizacija buvo reikalinga "KAD DURYS SU KNOPKE RAKINETUSI".

nu zodziu, kam reiks, duokit zinot. emeilas visiems zinomas. salyga tik
vienintele, kad esama masinos sistema (gamyklinis centrinis uzraktas,
duru/spynos galinukai) butu tvarkingi ir man nereiktu papildomai pistis, kad
signalizacija tvarkingai veiktu.

rysio pabaiga.