Tema: Re: klausimas padanginiams
Autorius: audrius
Data: 2011-04-01 14:20:14
gal toyotos eina su tokiom? buvau pries 2 metus Auri issinuomaves su kazkokiais dunlop sportais, tai
ant sausos dangos paliko labai gera ispudi, nes buvo tokiu +/- astresniu situaciju kalnu serpantinuose, tai nustebau
ant kiek ramiai viskas praejo, vos vienas kitas cyptelejimas, kita vertus pati mahsina ir jos pakaba buvo tvarkinga
sakyciau vienas is nedaugelio patikusiu dalyku tame Auryje ir buvo padangos
apie vaziavima lietuje nezinau, praktiskai nepasitaike, o jei ir buvo, tai nelaksciau