Tema: Re: Citro C5 kaina?
Autorius: Riveris
Data: 2011-03-18 09:46:35
Nezinau manau kaina nereali, masiniukas plikas nuogas, pagrindo ko nera ir
kas labiausiai kelia kaina tai navigacija ir mage kuri buna su hdd.

kadangi as turiu toki pati automobili ir Kaune :) bet maniskis su
navigacijom o svarbiausia su 10gb hardu viduje originaliu-gamykliniu ir be
to juodas vidus ne koks sidabrinis kuris labai pigiai atrodo. ir t.t.
vienintelis pliusas tai xenonai kuriu pilnas komplektas kainuoja 3000lt.
todel mano manymu tos masinos verte maximum 45000lt. nes jos pats pats
didziausias minusas kad lietuvoje 2 metai
nei jei pvz kai uzsakineji nauja tai lempos xenon dadeda kaina 4000lt. o
navigacija dadeda 12000lt.