Tema: Re: esurasymas
Autorius: Stalius
Data: 2011-03-14 12:13:21
dabar tai velnias zino, nes cia labiau prie busto tave kabina ir info apie
busta reikalauja.

keik teko su tais ankstesniais surasymais susidurti, tai buvo einama kiaurai
per visus butus ir nesvarbu kas kur kaip registruota. randa gyva dusia,
suraso ja, nieko neranda -  ateina veliau.
tai barakuose susirasydavo studentai, pas bobutes kaimynai ir anukai ir t.t.

www.e-nuotraukos.lt