Tema: Re: Razorpit?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-03-12 20:10:52
man bilenkuris ziletas skuta pakankamai ilgai, panasiai is tikro. Manau bent
po 50x tai tikrai, dabar naudoju Fusion be batarkiu, tai tie 5 peiliukai
pakankamai astrus isbuna itin ilgai. Sensor Exel skusdavo irgi labai ilgai,
po 2-3 men pakeitus peiliuka skirtumas jauciasi, zinoma, bet tikrai ne
kazkoks itin esminis tas skirtumas. Ir ne is kazkokio tais taupumo nekeiciu
dazniau, o del to kad nu skuta gi nu, nepesa. Greiciau atvirksciai, neretai
prisiverciu pakeist peiliuka, nors man atrodo, kad jis dar skutantis
normaliai.

--
Pirciu irengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf