Tema: Re: del tech apziuros
Autorius: gopas
Data: 2011-02-26 00:29:46
sekmes taip galvojant. man per pakartotine patikrino ir valytuvus, kurie
nebuvo lape parasyti.
ir uz skysciu (tepalu prasisunkima) nuo vakarykstes dienos nezymus trukumas
pavirto zymiu trukumu.

tikrai kartais atrodo kad jie ten daro viska, kad tik tu nepraeitum. ir
siaip priklauso ant kokio apziurinetojo
papulsi. nes bent jau vilniaus, link lentvario asilas vienas tikrai yra.
viena kart praejo aiskinti kodel as priesrukiniu
lempu skyliu neuzdengiu, nes juk zmogui kai aki ismusa tai jis
uzsirisa...kodel padangos nedapustos ir pan.