Tema: Re: miskovezis
Autorius: rokis
Data: 2011-01-31 14:29:48
Tau reikia prideti pora metu kaliuzes, kad su savo dviraciais xaosa vilniuje
organizuoji!  Tu gal aklas? juk aiskiai matosi ,kaip du loxai sau povaliai
(nes ziuri issizioja i sudauzytas masinas o ne i kelia) isvaziuoja i
priesingos krypties eismo juosta. Cia kaip buna diskusijos , del furu
vadilu. Tipo rekejo sukt i griovi tai butu neuzmuses zmoniu (issiziojusiu) .
Tai cia bichas ir bande ir kitu neuzmusti ir paciam neprisitreksti(nes
rastai galejo kabina sutraiskyti kokiu tai ateju) . Ir greiciausiai tie du
loxai sau toliau laimingai nuvaziavo , o kaltas liko furos vadyla (cia kaip
ir antra avarija). O jai butu loxus "nuslaves" , tai gi nebutu buves kaltas!