Tema: Re: manau, reik komercijos
Autorius: kewle migyje
Data: 2011-01-21 23:21:50
plet
nu pvz šiąnakt po mano kambario langu nakvoja du citroenai

vienas tarnybinis, juo važinėja kewle ___,,,_'(oo)'_,,,___

o kitas privatus, juo važinėja labai racionali ir neakiniuota mergina, kuri rankoj dažniau laiko cocacolą ar hamburgerį ar kokį nors htc huiznajetčto, nei ipodą, (nes anas kabo ir nelaikomas).... absento negeria, absento fėjų nepažįsta

...tu užstrigai stereotipuose :P

--
'(oo)'