Tema: Re: OT: pavasaris ne už kalnų...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-05 15:41:38
Spalil chatu. Tikiuosi troba tvarkinga palikai uzrakinta. Nes jei rasiu
elniu prishikta - ragai tau.

Dviraciu klausimu toliau i ukw, ash jums ne kupranugaris. Nebent suderinat,
ir apmokejima ish anksto ir paeimima ish nurodytos vietos.  I mane nebent
kokiu GPS'u, telefonu ar noutbuku klausimu.

"ukw"  wrote in message news:ig1qsf$9as$1@trimpas.omnitel.net...

o Linas Petkevičius ryt išvaro Norvegijon.

tai iki balandžio/gegužės jis ten bus, todėl visi dviratiniai ir kitokie
reikalai tik pas jį. iš bėdos, galit susitarti ir jis man viską permes, o
pinigus man duosit prekes atsiimdami.

binaro nebus. Petkevičius norvegiškas koordinates paskelbs savaitgalį.