wow, na man jau su maskviaku B teko laikyt :)
su GAz 53 C atskirai laikem...
"Tomas M." <tamosiuko@gmail.com> wrote in message
news:ib6up0$emj$1@trimpas.omnitel.net...
> YEP su GAZ 53, vaziavau gavau teises B, C.
>
>
>
> Tomas M.
>
> "D. T." <donatuxxx@takas.lt> wrote in message
> news:ib6ui4$egq$1@trimpas.omnitel.net...
>> B su GAZ 53?
>>
>> "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> parašė naujienų
>> pranešime:ib6sdj$c99$1@trimpas.omnitel.net...
>>> senais gerais laikais dauguma laikydavo B su GAZ 53 ar panasiu aparatu,
>>> tai
>>> ten ziuret per sedyniu tarpa apkabinus instruktoriu mazu maziausiai
>>> nepatogu
>>> buvo.. o ziurima budavo del to, kad dauguma lengvuju neturedavo
>>> veidrodeliu
>>> desinej pusej
>>>
>>> --
>>> eM
>>>
>>>
>>>
>>> | Po diskusijos su viena neseniai laikiusia praktikos egza ("B"
>>> kategorija)
>>> | iskilo tokiu klausimeliu:
>>> | 1. Vaziuojant aiksteleje atbulomis (na ten garazai, parkavimasis ir
>>> t.t.)
>>> | galima ziuret ne per soninius veidrodzius? Senais "gerais" rusu
>>> laikais,
>>> | kiek pamenu rekomendacijos budavo ziuret per tarpa tarp vairuotojo ir
>>> | keleivio sedyniu..., o kaip kazin dabar? Leidziamas toks budas (gal
>>> dabar
>>> | viena ranka sukint baranka nebegalima?) ar butinai reik tik
>>> veidrodziais
>>> | soniniais naudotis?
>>> | 2. Kaip su priartejimais prie sankryzu ar kitu objektu, prie kuriu
>>> matai
>>> kad
>>> | garantuotai turesi stot? Tuscia pavara is anksto galima naudot ar
>>> ekonomija
>>> | px, ir reik viska ant pavaros laikyt iki paskutinio judesiuko?
>>> |
>>> | Aciu uz komentarus.
>>> |
>>> |
>>>