Tema: Re: Smawkt
Autorius: kewle
Data: 2010-10-27 11:41:17
min300 (egzotika biski) :(
savaitė

--
'(oo)'

"No name" <no@email.lt> parašė naujienų pranešime:ia8e6u$75d$1@trimpas.omnitel.net...
Kewle, gal gali pagelbet su detale 74870ST7306?

Dekingas!

  "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message news:ia74g4$8kk$1@trimpas.omnitel.net...
  ple :))))

  O šiaip tai reikėtų man kokį disklaimerį prie savo signatūros pridėt, pvz:

  "Viskas, kas buvo yra ir bus kewles pasiūlyta pirkti - yra nieko rimto, bo nes kewle yra virtuali būtybė (kai migyje - juo labiau) ir niekas už nieką niekam nė pro kur neatsako. Įmonė, kurioje ši virtualus personažas savo realiu pavidalu laikinai įsidarbinęs, jo neįgaliojo daryti jokių konceptualių pareiškimų ir kitaip jos vardu siuntinėti gerbiamą virtualią ir nevisai publiką virtualioje ir nevisai erdvėje beigi teikti viešųjų ofertų jos vardu. Visi nuskiskundimai dėl minėto personažo bilekokios komercinės ir nenormatyvinės veiklos gali būti teikiami įmonės, kurion jis įkišo savo knyslę administracijai, o be to skundai.lt  delfi.lt. STT, VSD, FNTT ir JoPRST; nors geriau siūloma nesivarginti"

  ...ar panašiai...

  --
  '(oo)'