Tema: Re: A.Newey + neribotos taisykles
Autorius: Doxlas
Data: 2010-10-19 16:40:32
Buvo 2 dalykai - ground effect (Lotus pradejo naudot) ir tikras siurblys -
Brabhamas su Alfos motoru. Tai tame brabhame motoras suko tikra siurbli,
kuris siurbe ora ish po dugno (oficialiai tai aishku buvo pavadinta variklio
aushinimo ventialiatoriumi). Tai shitas Brabhamas laimejo vienas lenktynes,
o paskui jau ji uzhdraude.
O del projekto, aishku - pilnai virtualus. Nes ir nelaginanchios gas
turbine, ir CVT, atlaikanchios toki galinguma neegzistuoja dar...
http://en.wikipedia.org/wiki/Brabham_BT46