Tema: Re: Baseinas Kaune
Autorius: Insane
Data: 2010-10-06 10:20:17
Dainavos veikai, bet ten tik plaukiojimui..  na yra viena dar pirtele, bet
ten toj pirty durys neuzsidaro.. Ir mane nervina, kad laikas 45 min man
rodos, ir laikas labai rimtai stebimas... Dar Vilijos baseinas veikia man
rodos, LKKA veikdavo, Mastaiciai, silainiuose mokykloj yra dar veikiantis.
Tai cia plaukimo baseinai.. Jei pramogauti, tai linija, Impuls silainiai,
dar prie muravos, kaip jis ten vadinas uzmirsau,kur portofino restoranas
yra...