Tema: Re: FX'ai - KAS DAROSI?
Autorius: Saulius K.
Data: 2010-09-28 14:09:08
Tai kalba gi eina kaip jie iki to kairio posukio atvaziavo - Hamiltonas
desineje, Weberis kaireje. Posukio metu, trajektorijai artejant prie apexo,
yra "uzdaromos durys" bandanciam lenkti vidiniu radiusu. Reikia pastebeti,
kad Hamiltonas duru neuzdare, vietos ten buvo, tik Weberio trajektorija ir
greitis buvo ne tokie, kad jis ten tilptu. YZF tuo tarpu tai traktuoja kaip
lenkima isore, tipo Weberis normaliai vaziuoja lenktynine trajektorija tiek
iki posukio, tiek jame, o Hamiltonas matai sugalvojo aplenkti ji isore.

YZF gi mano, kad lenkimas buvo atliekamas isore