Tema: Re: idomu gali buti :)
Autorius: YZF
Data: 2010-09-15 12:37:45
Tu siaip ne i statistika ziurek (kurioje nera jokiu smulkiu paaiskinimu kaip
ir kodel kazkas atsitiko) o i vaizdo irasus.

Negana to, net ir ziurint i sita statistika, matosi kiek dx kimis visko
pridirbo. Palygink su Buttonu, akivaizdus skirtumas.

Ivaziavimai i kitu shiknas ir masinos supartalinimas kad ratai shaibom
lekia - situ dalyku jau nepameni? Nieko nuostabaus.