Tema: Re: Renault Grand Espace'99 +/-
Autorius: Aka
Data: 2010-09-07 15:57:34
Ligos tokios, kad jas pavardinus, kitiems juokas jama, kad tokios problemos
gali atsirasti... :)
Turiu tokį, tik ne grand'ą. Kas užknisa, tai visokių mažų problemų
atsiradimas. Pvz.: sugedo vairuotojo durelių spynos varikliukas. Pataisė. Po
kokio mėnesio parėjo kitų durelių spynos varikliukas. Pataisė. Po neilgos
petraukos vėl neatsidaro vairuotojo durys: nulūžo auselė, laikanti traukę,
kuri stumdo spynelės užraktą. Gal po poros sav. tas pats su bagažinės spynos
trauke. Mašina važiuoja, bet visokios smulkmenos gadina bendrą vaizdą. Ai,
dar starteris duoda apie save žinot kas rudenį pavasarį, nes nedėkingoj
vietoj pastatytas, sakė meistrai. Bet remontas nebrangus.
Man ir mano šeimai jos didelis pliusas: daug vietos, atskirai reguliuojami
sėdynių atlošai, važiuoja minkštai ir tyliai (jei viskas tvarkoje, be abejo
:)))  ). Tolimesnėm kelionėm labai tinka.