Tema: Re: da 1
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-08-24 13:48:08
Dar 80592840*591287

O kas toj telemaximoj dar naudingo beliko (kiek pamenu, kaip planas tai
brangus)? Pradzioj tai as is visu kvitu prisipildydavau saskaita simtais
litu ir po to skelbimus, hostinga, labdara ir kitka ka smsais duoda
atsiskaityt varydavau iki kol uzdraude i padidinto tarifo numerius siusy uz
nemokamus, dar kai reikejo kas menesi po 5Lt det, kad pratest galiojima
kaupdavau ir siaip visokiems data transferiams dariau per dialup'a, bet kai
padare kad reik tiek litu ikist kiek nemokamui nori uzsidet, baiges kantrybe
:)