Tema: Re: a kiek baus uz vaiko vezima be kedutes?
Autorius: Budulis
Data: 2010-08-19 22:48:24
gramatna kedute gerai vaikiui.. jau bent kol vaiksciot prades.
anksciau gal nebudavo tokiu dalyku, arba tik pagal "talonus" budavo.

o siaip gerai sakai... uzaugom be mandru vijabonu ir px... nei su dviem
galvom nei, su keturiom rankom.
gal tik kad patys daug daugiau pastangu idedavom noredami kazka turet.