Tema: Re: Linksminames...
Autorius: FX
Data: 2010-08-13 11:02:17
Ash tai nesiruoshiu y vienkiemy vazhiuoti greichiau suesiu kaimynams nervus
ir juos visus po psichushkes ishguldys... geriausia gretimam name priesh
tris savaites chebra baliavojo, tai paskambines 112 pasakiau ne shiaip kad
kazhkas triukshmauja, o kad nepilnamechiai palikti be tevu priezhiuros
girtauja ir triukshmauja :DDD tai mentai nepatingejo iki pat virshaus nueiti
vietoj to, kad balkone berukanchius informuotu jog reikia pritildyti muzona
:DDD

FX