Tema: Re: priimu uzhsakymus dviraciams
Autorius: zhaltas
Data: 2010-07-30 16:13:57
trosas kainuoja su laidais max 500lt, tai jei parveza ukw uz stuka, dar 500 - krikscioniska kaina.
Aisku nebus paskutiniu metu modelis etc. buna ir apibraizyti ir sraigtas papistas, bet kai kaina tenkina ko nepirkt, o tu jei toks kietas tai pirk is autopliuso arba barakudos kokios , atliesi 8-10k uz panasu daigta ir vistiek dursiu su savo pigesniu tave ant kauno mariu.