Tema: Re: Parkingas :)
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-07-26 16:12:44
Tai visada norint galima rasti prie ko prisikabinti ;-)
Pameni Zarasuose prisikabino, kad mashina zmogus pastate ne piekiu i
shaligatvi, bet galu. Nes papildoma lentele po zenklu P rode butent priekiu
i shaligatvi stovinti auto. Visi policijos pareigunai aishkino, kad reikia
tokias lenteles traktuoti tik kaip statymo buda, bet baudos nepanaikino :-)

Sauliusv