Tema: Re: Apie KET (is o.autos)
Autorius: Caponi
Data: 2010-07-15 18:43:27
Visiskai teisingai, lenkti draudziama, bet jei avarija ivyksta sankryzoje,
visada kaltas del avarijos lieka lindes is salutinio kelio, nepriklausomai
nuo to ar pagrindiniu keliu vaziuojantis vaziavo pagal taisykles ar ne
(zinoma, jei ne, jis dar gali papildomai uz tai buti nubaustas, jei
kvieciama policija, bet avarijos kaltininko tai nekeicia). 2 kartus yra
pazistami analogiskose situacijose sudalyvave, rezultatas buvo butent
toks...

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance