Tema: Re: Rikiavimasis
Autorius: 323
Data: 2010-07-13 09:05:03
pist negali, nebent vairuoji dvirati ar mopeda.

186 - Kelyje, pažymėtame kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui“
ir (arba) ženklinimo linijomis „A“, kitoms transporto priemonėms važiuoti
šia eismo juosta ir sustoti joje draudžiama, išskyrus dviračius ir mopedus.
Tačiau jeigu ši eismo juosta, skirta važiuoti maršrutiniam transportui ta
pačia kryptimi, yra dešiniajame važiuojamosios dalies krašte ir nėra
atskirta ištisine ženklinimo linija, į dešinę sukantys arba apvažiuojantys
sustojusią į kairę sukti transporto priemonę vairuotojai privalo
persirikiuoti į šią eismo juostą. Maršrutiniam transportui važiuoti skirta
eismo juosta, pažymėta raide „A“ ir užrašu „TAKSI“, leidžiama važiuoti
lengviesiems automobiliams taksi.