Tema: Re: Kur nebrangiai keicia stiklus?
Autorius: Dm
Data: 2010-07-08 14:00:13
atbularankiai

2 kartus su jais turejau reikalu, nepatariu. Isvalo lievai. Cia turint omeny
kad pats priesh tai buvau isvales. Po stiklo keitimo buvo perdeges stiklo
sildymo saugiklis. Kazkur trumpino. Apdailos juosta po stiklu sujungianti
stikla su bagazines dangciu pritvirtino senais sulauzytais po ismemimo
tvirtinimais. Ko pasekoje per tas tvirtinimo vietas vare vandeni I bagazine.

Kazkada priesh sita ivyki buvau pasiemes pinigus is draudima su mintim
susitvarkyt paciam. Nuvaziavau pas vienus garazinius tai ir tai padare viska
geriau.