Tema: Re: Ka daryti?
Autorius: duslius
Data: 2010-07-08 09:00:13
dize remontavau http://www.daivanta.lt/ sumokejau 3700 Lt, nuvaziavau po
remonto 30 000 ml. ir kaput. nuveziau pas tuos pacius ir vel uzgiedojo 3700
Lt, galvojau bus tolerantiski ir sumazins remonto kaina, tai jie net i
derybas nesileido, o galiausiai mane naxui savininkas pasiunte tai ir
isejau....

niekaip negaliu suvokti kaip zmogus darydamas toki versla gali su savo
kliantais nesiskaityti, negi jam krize nesijaucia....

reikia focusa prikelti, nes visai puikiai darbininkai su juo vazinejo. gal
yra protinga nupirkti puse focuso arba is anglu dausta ir viska perdeti +
gaunu uz savo varikli 2800 Lt