Tema: Re: duslintuvo sujungimo antgalis paieskomas
Autorius: Dovydas
Data: 2010-07-07 10:15:56
matai man gudziam kaime nukrito, tai vietinis suvirintojas graziai
tvarkingai privirino gala vamzdzio, anas galas to antgalio geram stovi dar
likes, tai belieka viena sita pasikeist ir bus kaip naujas kuriam laikui.
dabar mest ir imt visa nauja gala, kai tiek zmogus darbo idejes nu nepagarba
tiesiog butu :)