Tema: Re: Darbo pabAYga
Autorius: Lavonas
Data: 2010-06-20 15:44:29
ten brungu :D vazokit gereu i Lakunu 16, 21 korpusas. Ir pilstomas ir
buteliuose ten alus. Sheip kaip supratau, ten yra Vilniaus alaus firmine
parduotuvele. Ash asmenishkai pirkau Vilniaus alus shviesus nefiltruotas
(sake pats perkameuses) 1 litro kaina 3 litai jei su savo tara, plius
vilniaus alus tamsusis 1 litro kaina 3.3 lito jei su savo tara. taros kaina
yra vieno litro plastikinis butelys 40 centu, o 2 litru butelys 50 centu.
Vienas patarimas, pinktadieny tenais gereu nevazoti, nes eiles
nesvietishkos, praeita pionteka tenais pratupejau apie pusantros valandos.
Tikrai labai rekomenduoju tenais pirkti alu, nes jis yra labai skanus. pirma
diena nuspirkau 3 litrus, o sekanty karta nuspirkau jau sheshis, na ir dar
kita diena pirkau 8 litrus, nes svetcems labai patiko :D tiek :)