Tema: Re: Linkas: Tanagros autoservisas :)
Autorius: romas_m
Data: 2010-06-15 12:03:09
Na pas jus ir tuteishas mentalitetas prasimusa...
Gi zmogus sako, kad yra pastovus klientas, turi nuolaidu kortele. Koks jam
tikslas gadinti santykius su servisu?
Cia velgi jeigu klientas iskrestu tokia kiaulyste ir nesusimoketu, servisas
gali ji ir jo auto gali itraukti i juodus sarasus, ir paslaugos tokiems
gudruciams visam laikui uzsidarytu. Civilizuotose salyse praktikoje
naudojamas ir efektyvus dalykas