Tema: Re: A tokiem galima vazinet mieste?
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-06-12 20:32:34
Tu dar padangos ishmieras ir greicio indeksa patikrink - gal irgi virshija ?
Man va idomu - shunu meshla savininkai privalo i maishiuka susirinkti.
O tokios transporto priemones meshla - privaloma surinkti ar tegul smirda
kol naturaliai suirs ?
Ir ar gali EPT bauda uz arklio sh palikima ant vaziuojamosios dalies
pripaishyti - tipo 137-02:
Siuksliu ar kt. daiktu ismetimas pro automob. langus ar duris

;-)

Gal kas susidures su tokia situacija ?
Reiks kada per DELFI kai dalyvaus koks MZP virshynikas prisiknist - tegul
ishvarto kaip turetu elgtis patrulis jei arklys priesh Seima prishiks ant
Gedo prospekto.

Sauliusv