Tema: Re: AG Excalibur :)
Autorius: Darka
Data: 2010-06-12 12:45:52
Prie ko cia as? Nu ir kas kad turi daug sekmingu verslu, tai ne taisykle,
kad ir su situo pasiseks.
Jis daro ka ir visi darytu tokioje situacijoje: bando surasti marketa sitiem
daiktam. Praktiskai jokiu papildomu investiciju siuo metu nereikia:
prototipai pagaminti, ziniasklaidoj demesio sulaukta, kaip suprantu ir
uzsienyje. Ko nepabandyt?
Nu bet as ka sakau, kad ekonominiu poziuriu tai cia nelabai potencialo
svieciasi. Labai noreciau klysti. Kad tik daugiau tokiu zmoniu Lietuvoje
kurie bando.