Tema: Re: Komfortas
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2010-06-08 11:55:04
0.5 sorry :D apie pakaba... reguliuojasi.
tik man kazkaip keista kai snekam pagal aprasymus, gaila drivinti
neteko, nei sls, nei DTminiu ar blackseries, tau teko, kad galetum
lyginti standuma ir pasakoti, jog tai ne miestui skirta masina? nx ten
tada lankai nesudeti, palikti visokie kondisinai ir kita chuinia?

tai.. as greiciausia atsilikes... neteko pagal paveiksliukus nustatinet
auksti ir kietuma.