Tema: Re: Hehe
Autorius: FX
Data: 2010-05-25 13:23:52
Tai jie gi jauchiasi legaliais streetreiseriais, tik kai nudauzhia kas nors
tada rekia blia vazhiavau normaliai garbes zhodis ant 40 kmh o tas
svolachius padriezal mane ir pizdec bei kaput...

Tas uzhrashas ir pakaruokliai bei demesio brytvistams reikalavimas yra ne
kas kita kaip pydaru paradas, kad y juos irgi atkreiptu demesy ir
neskriaustu...

FX