Tema: Re: Help! Salono peciuko voztuvas :)
Autorius: G..@home
Data: 2010-05-24 22:11:43
vat man irgi idomu. gal pasamprotausite kaip viskas audi c4 yra?
yra tas voztuvas, bet kiek maigiau silta/salta- visalaika atsidares
(siluma reguliuoja dar vienas servo motoriukas per sklendes)
2. yra dar viena didele geltona apvali sklende ortakyje nuo
kondicionieriaus radiatoriaus iki ventiliatoriaus. meta klaida kad
blogas variklis, pastaciau atidaryta ir nejauciu jokiu problemu.. kada
ji turi veikti?