Tema: Re: Kaimynai, mentai ir ale nenaudojamas auto...
Autorius: Darka
Data: 2010-05-15 14:32:18
Turejau kaimyna toki. Turejo antra golfa ir BMW E34. BMW'as pastoviai
stovedavo po virtuves langu, tai kai noredavo kurnors isvaziuoti, kad niekas
vietos neuzimtu, atsivarydavo ta golf'a, uzstatydavo pravaziavima,
issivarydavo BMW'a is tos vietos ir pastatydavo tada golfa. O gryzes viska
atvirksciai. Per visa ta laika kol neissikrauste nebuvau mates, kad kasnors
kitas butu pasistates i ta vieta :DD Zodziu eina nx turet golfa specialiai
tam kad niekas vietos neuzimtu :DD Cia buvo konarskio- pietario kampo gatves
kiemas, gal cia kas is esanciu taip statydavot? :)