Tema: Re: Reikalinga nuomone apie suvedimo rezultatus
Autorius: rugpjutis
Data: 2010-05-02 17:26:41
Vaziuokle tvarkiau "Siaures servise", darbu ir detaliu sarasa pridedu.
Butu man ten pat ir suvedima padare, bet to meistriuko kaip tik ta diena
nebuvo.
Na o po keliu dienu vaziavau i Eolta, kur ir dare suvedima bei isdave man ta
rezultatu lapa.
Nieko apie rezultatus man Eolte nesake, net ir man paprasius. Tenurode - kur
duomenys iki suvedimo ir kur duomenys po suvedimo. :-) Dar pridure, kad jie
viska PADARE ir kad viskas CIA GERAI, galiu VAZIUOTI.

Gaila, bet priemime dirbancio zmogaus nei vardo nei pavardes nezinau,
kazkaip I galva neatejo tada isidemeti tai. Nors ten ne tiek jau ju ir duag
priemime dirba :-)

Na o as, kaip sako Staska, panorejau paziureti I rezultatus atmerktomis
akimis - ir parasiau cia.

"ukw" <fm@fm.fm> parase naujienu news:hrjp7p$anj$1@trimpas.omnitel.net...