Tema: Re: parkavimo mokytojai
Autorius: Pusik
Data: 2010-04-06 18:25:33
P.S. gal tiesiog savivaldybe samoningai delsia, nes mokykla yra 8-mete (t.y.
mokiniai mokosi iki 8 klases), o ir paciu mokiniu neperdaugiausiai, vienoje
klaseje sedi po dvi klases, t.y. 1-2,klase, 3-4 klase, 5-6, 7-8 klase vienam
kabinete, kitaip tariant viena mokytoja moko iskart dvieju pakopu mokinius.
Tad mokyklos vadovybe vis iesko nauju mokiniu, kad neuzdarytu mokyklos. Gal
cia visa problema ir slypi...