Tema: Re: po nakties...
Autorius: Shlipsas
Data: 2009-03-11 00:45:46
tu mano atzhvilgiu metaisi krashtutinumais. Manai kad neturiu darbo, sedzhiu
kaip pensininkas prie lango ir "saugau". Klisti. Elementariai esu kaimynas,
kuriam ne px kas dedasi jo kieme. Uzvakar dilema - po masina perdozaves
narkomas gargaliuoja. Ish vienos puses lyg ir "tegul dvesia", o ish kitos -
112. Medikai sake, kad mazai truko.
zhegonskai, ash toks esu: priduosiu girta draiveri, pakishiu savo auto kad
vagi pagaut, vaikus klijus uostanchius priduosiu, priduosiu pardaveja vaikui
alu pardavusi ir pan. Nustok stebetis ir tuo labiau mokint mane gyvent :)
Ok? :)

--
Shlipsas
Vilnius